Arktikast Antarktikani kruiise korraldav Hurtigruten loodi Norras 123 aastat tagasi.
- M/S FRAM järjekordsel Antartika avastamisretkel
Oleme tõestanud, et Eestis on võimalik leida kvalifitseeritud tööjõudu ning erialast kompetentsi, mis võimaldab laieneda kontsernil Eestis veelgi.
Alates 2011. aastast tegutseb ettevõte ka Eesti turul ja seda väga edukalt, plaanides sel aastal kolida avaramasse kontorisse ning värvata tööle uut personali.
„Maailma suurtest kruiisifirmadest eristab Hurtigrutenit orienteeritus looduselamustele – ettevõte korraldab reise ka nii unikaalsetesse piirkondadesse, kui on seda Antarktika, Gröönimaa, Island ja Teravmäed,“ tutvustab Hurtigruten Estonia personali- ja koolitusjuht Kristi Asi, lisades, et firmal on 13 laeva, millest 11 seilavad piki Norra muljetavaldavat fjordide rannajoont iga päev.
Seitse aastat tagasi otsis emafirma Hurtigruten AS kulutaseme vähendamiseks riiki, kus oleks saksa, norra, rootsi, prantsuse ja inglise keele oskajaid, eesmärgiga pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust sihtturgudel. Valik osutus Eesti kasuks. Esialgu osteti teenust sisse, kuid see ei olnud väga efektiivne. 2011. aastal asutati oma büroo, mis on osutunud väga edukaks ning kasvanud märkimisväärselt erinevate funktsioonide näol. Kõned klientidelt tulevad üle maailma eri paigust, kõige populaarsemad on kruiisid täna Saksa, Skandinaavia, Inglismaa ja Prantsuse klientide seas.
„Alustasime klienditeeninduse ja mõningate seda toetavate funktsioonidega, nüüdseks toetame Eestist ka ettevõtte teistes riikides asuvaid üksuseid, näiteks raamatupidamist ja IT-d, revenue/loading’ut,“ räägib Asi. „Oleme tõestanud, et Eestis on võimalik leida kvalifitseeritud tööjõudu ning erialast kompetentsi, mis võimaldab laieneda kontsernil Eestis veelgi.“
Hurtigruten Estonia tugevuseks on kogenud ja kompetentsed inimesed, üle poolte töötajatest on töötanud ettevõttes algusest saati. Tugevuseks on kindlasti ka toode – reisi Norra rannikul ja fjordide vahel on kirjeldatud kui maailma kõige ilusamat merereisi. Hurtigruteni kaubamärgil on väga hea maine ja pikk ajalugu ning töötajad tunnevad oma tööandja üle uhkust.
„Meie ettevõtte juht Angel Moledo on väga avatud ja vahetu suhtleja ning loonud õhkkonna, kus inimesed saavad avaldada oma ideid ning kaasa rääkida kõikides valdkondades. Õhkkond on meil väga positiivne ja ettevõttes töötavate inimeste vahelised suhted on väga head . Suurt osa vaba ja avatud suhtluse kujunemisel mängib kindlasti ka multikultuursus, meil on töötajaid 20st eri rahvusest,“ räägib Asi, lisades, et täna töötab Hurtigruten Estonias 170 inimest, ent käsil on laienemine ja töötajaid otsitakse juurde.
Töötajate tervis on tähtis.
Hurtigruten Estonia väärtustab oma töötajaid väga ning ettevõtte juhtkond annab endast parima meeldiva töökeskkonna loomisel ja hoidmisel. Panustatud on ergonoomilisse mööblisse, et inimesed end töö juures võimalikult hästi tunneksid. Kontoris on näiteks olemas vabalt kasutatav massaažitool, kõigil töötajatel on lisaks tavapuhkusele tasustatud kuus vaba päeva aastas, mida võib kasutada nii ootamatu haigestumise korral kui ka planeeritava puhkusena. Traditsiooniks on saanud tervisekuu kevaditi, mille raames korraldatakse sportlikke üritusi ning pakutakse puuvilju ning smuutisid.
Töötajatel on võimalik osaleda nii erialastel kui ka üldharivatel koolitustel ning samuti käivad kõik koolitusreisil Norras, et kogeda ise ettevõtte toodet.
Personali- ja koolitusjuhi sõnul korraldatakse igal aastal suvepäevi, jõulupidu ja muid üritusi, et kõik saaksid aja maha võtta ja head tööd tähistada. „Meil on tegev eraldi FUN-team, kes hoolitseb selle eest, et meie inimesed vahepeal lõõgastuks ka. Lisaks teeb iga meeskond oma äranägemise järgi meeskonnaüritusi. Meie töötajate rahulolu-uuringud näitavad kõrget hinnangut tööandjale ning see väljendub ka selles, et meid tööandjana soovitatakse meelsasti.“
Täna otsib Hurtigruten Estonia liituma kollektiiviga Saksa meeskonna juhti, saksa ja norra või rootsi keelt kõnelevaid reisiagente ning erinevaid IT-valdkonna inimesi. Seoses uute töökohtade loomisega on plaanis ka kontorivahetus ning suvel kolitakse Kadrioru rohelusse, kus töötajaid ootab uus ja moodne kontor veel parema töökeskkonnaga.
Huvi korral võtke ühendust:
[email protected]Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.